Երկրագործության, տեխնոլոգիական ստուգատես՝ Իմ բույսը, իմ թաղարը
Նախագծի տևողությունը՝ նոյեմբերի 1-ից դեկտեմբերի 10-ը
Մասնակիցները՝ Հյուսիսային դպրոցի 1.2 դասարան
Պատասխանատու՝ Լուսինե Բարխուդարյան /դասվար/
Համագործակցություն՝ Շողիկ Պողոսյանի, բնագետ Անժելա Բլեյանի և տեխնոլոգ Տաթև Աթոյանի հետ
Նպատակ և խնդիրներ
- Ստեղծել դասարանական ծաղկանոց:
- Դասասենյակում և տանը թաղարային բույսերի աճեցում և խնամք:
- Փոքր հասակից սիրո և հոգատարություն սերմանում դեպի բույսը, դեպի շրջապատը:
- Ինքնուրույն անհատի ձևավորման նոր որակ:
- Ջրի մեջ կտրոնի արմատակալումից և թաղարի մեջ տնկելուց հետո բույսի խնամքին, ինքնուրույն հետևելու կարողության ձեռքբերում:
- Բույսերի բազմացման և խնամքի տեխնոլոգիական հմտությունների և կարողությունների հաղորդում /այցելություն ջերմոց-լաբորատորիա, վարպետության դաս տիկին Շողիկի հետ/
- Տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում /թաղարների ձևավորում/
Նախագծի իրականացման քայլաշար՝
- այցելություն ջերմոց-լաբորատորիա, վարպետության դաս տիկին Շողիկի հետ
- ծանոթացում բույսերի խնամքին., բույսերի մասին որոշակի տեղեկությունների ձեռք բերում ու կիրառում
- ջրի մեջ կտրոնի արմատակալումից և թաղարի մեջ տնկելուց հետո բույսի խնամքին, ինքնուրույն հետևելու կարողության ձեռք բերում
- Տեխնոլոգիական աշխատանք՝ թաղարների ձևավորում
Ընթացքը՝
Նախատեսվում է կրթահամալիրի տոնին նվիրված թաղարներ տնկել: Յուրաքանչյուր սովորող ունենում է սենյակային բույսի կտրոն, դնում է ջրի մեջ և ամեն օր հետևում է փոփոխություններին: Երբ կտրոնը արմատակալում է, նրան տեղափոխում ենք հողի մեջ: Դասասենյակում յուրաքանչյուր սովորող ունենում է իր թաղարը և զբաղվում է նրա ամենօրյա խնամքով:
Արդյունքում՝
- սովորողների խմբասենյակում եւ տանը ունենալ սեփական ձեռքերով աճեցրած օգտակար սենյակային թաղարով բույսեր :
- Փոքրիկ անհատի ձևավորում՝ հոգատար բույսի և շրջապատի նկատմամբ, որը տիրապետում է բույսերի բազմացման և խնաքի տեխնոլոգիական հմտություններին՝ իր ձեռք բերած նոր կարողությունների օգնությամբ:
- Ունենալ էկոլոգիապես մաքուր կանաչ սենյակներ:
Ամփոփումը՝ այստեղ