Հանելուկներ երկնային մարմինների մասին

«Տիեզերք» ուսումնական նախագծի շրջանակում սովորողները հորինել են հետաքրքիր հանելուկներ՝ երկնային մարմինների մասին․

Հեղինակ՝ Էդգար ԱբգարյանԷդգար Աբգարյան

Հեղինակ՝ Օֆելի ԶեյանլյանՕֆելի

Հեղինակ՝ Վիկ ԱբրահամյանՎիկ

Հեղինակ՝ Խաչիկ ՄիքայելյանԽաչիկ

Հեղինակ՝ Դավիթ ՀակոբյանԴավիթ Հակոբյան

Հեղինակ՝ Էվա ԽաչատրյանԷվա

Հեղինակ՝ Դանիել Բարոյան

Հեղինակ՝ Վան ԲաղդասարյանՎան

Հեղիանկ՝ Ալեքսանդր ԱվետիսյանԱլեքսանդր Ավետիսյան

Դանիել Կյուեղյան

Դանիել ԿյուեղյանԱյն ինչն է, որ գիշերը փայլում է երկնքում;
                                          Աստղեր
Այն ինչն է, որ գիշերը լույս է տալիս:
                                         Լուսին
Այն ինչն է, որ երկնքում է, ջերմքցնում է և կլոր է:
                                          Արև

Հեղինակ՝ Դավիթ Մարտիրոսյան

  1. Այն ինչն է, այն ինչը․ կլոր է, շատ մեծ և տաք, եթե շատ մոտենաս, կվառվես
    (Արև)
  2. Գիշերային երկնքից մեզ  ժպտում են ադամանդի պես փայլփլուն եղբայրներ։
    (Աստղ)
  3. Այն ինչն է, այն ինչը․ ամբողջ ցերեկը քնում  է, իսկ գիշերը արթուն է։
    (Լուսին)

Հեղինակ՝ Դիանա Բալյան

Հանելուկներ․ ներբեռնել

Հեղինակ՝ Սերժ Հովհաննիսյան
Մի մեծ հրե գունդ եմ ես, շատ մեծ եմ Երկրից, լույս եմ տալիս ձեզ, ջերմացնում եմ բոլորիդ, եթե ես չլինեմ բնությունը չի ապրի: Դե գուշակեք, ով եմ ես: Այո, իհարկե՝ պայծառ Արևը:

Ճիշտ է ես Արևից ու Երկրից փոքր եմ, բայց մեծ սառը  գունդ եմ, պտտվում եմ Երկրի շուրջ, երրևում եմ և գիշերը, և ցերեկը: Ինձ ասում են Երկրիր մոլորակի արբանյակ: Իհարկե՝ Լուսինն եմ ես:

Մենք ապրում ենք երկնքում, անթիվ ենք ու անհամար, երևում ենք գիշերը: Իհարկե՝ աստղերն ենք:

Հեղինակ՝ Գայանե ԴանիելյանԳայանե

Հեղինակ՝ Ալեքսանդր ԽաչատրյանԱլեքսանդր Խաչատրյան

Տեղեկատվական նյութ

Оставьте комментарий